Kamerakompisar

Hur söta är inte dessa kamerakompisar? 
 
Perfekt att använda för att fånga barnens uppmärksamhet under fotograferingen!
De kan användas både för bebisar och äldre barn. Bebisar tittar gärna på saker med mycket färger så med en kamerakompis på din kamera får du lättare uppmärksamheten från barnen.
Jag har provat att använda mig av kamerakompisar under några barnfotograferingar och det har fungerat jättebra! Barnen tycker oftast att det är roligare/lättare att titta på en figur än in i en kamera med en främling bakom. Ge gärna figuren ett namn och prata om hur tokig den är för att få barnen att skratta så når du lättare fram till barnen genom figuren :)
 
Det perfekta tillbehöret vid en barnfotografering och du hittar dem här.
Det finns 5 olika kompisar att välja mellan och de kostar 99kr/st.
Klicka hem din favorit innan någon annan hinner före :)
5 kommentarer publicerat i produkter
Taggar: barnfotografering, camera buddy, camerabuddy, cochise design, fånga barns uppmärksamhet, kamerakompis, kamerakompisar, kameratillbehör, lens buddy, lensbuddy
#1 - - Cajsa Lindahl:

tusen tack fina du! :D

wow, älskar din shop! :O alltså bara WOW!!!!

Svar: Men tack själv snälla du :) :) Ha en fin söndag!
★ Cochise

#2 - - Nisse:

Jätte..........söta alltså. Virkat dom själv? Kommer det fler?
Var ute och kollade på Jupiter o Mars igår kväll. Intressant.
Har du tagit några bilder på himlen? Har inte sett några här.
Gick några program om rymden i veckan. Intressant att se hur
mycket forskarna vet och hur avancerade teorier de har om
okända saker. Bilderna på galaxer, nebulosor och annat är ju
jätteläckra. Hittade en kille som hade tagit sådana bilder med en ganska enkel utrustning.
Ha det bra

Svar: De är handvirkade, men inte av mig...det området behärskar jag inte ännu :)Om de blir omtyckta så kommer det fler så vi får hoppas på det!

Jag har försökt tagit lite bilder på himlen men har aldrig lyckats särskilt bra...ska jag vara ärlig så har väl mina försök varit lite halvdana också. Men någon gång ska jag försöka mig på att lära mig det. Har en dröm om att en dag kunna ta en riktigt fin bild på vintergatan :) Ha det bra!
★ Cochise

#3 - - Anna:

Så söta och roliga! :)

Svar: Ja visst är de :)
★ Cochise

#4 - - Cajsa Lindahl:

skrev ett litet inlägg om din shop också. ;-)

Svar: Men åh vad gullig du är! Tusen tack snälla du :)
★ Cochise

#5 - - AKP Photography:

Åååh så kule :D Tror jeg må kjøpe meg en slik til fremtidige barefotografering :D Veldig fin pris også ;)

Svar: Ja du får ta och göra det, de är toppen att använda när man fotar barn :)
★ Cochise