Monopol

Vilken härlig fredagkväll vi hade igår!

Maj månad har varit jätteknepig med mina olika måltids-tider, Daniel som jobbat borta hela veckorna och på gården på helgerna, jag som tränat + en massa annat så fick vi igår äntligen lite tid att umgås ordentligt.
Vi började kvällen med en promenad i elljusspåret i regnet - så mysigt och dessutom gick det helt okej med mitt knä (woho!), sen tränade vi lite tillsammans när vi kom hem. Efter det åt vi middag tillsammans för första gången i maj (!), lyssnade på metallicas spelning från sthlm fields på radion och spelade monopol.
Som grädde på moset vann jag för ungefär första gången någonsin mot Daniel i något spel. Bra kväll :)

 
Älskar mitt monopol-spel. Det är från när mamma var liten och är tummat och nött, saknar några hus och så, men det är ju en del av charmen :) Spelade det flera gånger i veckan när jag var yngre med min granne så det var lite nostalgi att plocka fram det igen efter flera år i spelskåpet :)
 
 
#1 - - Veronica:

Mysigt :)