Handlarna

Förutom Tassimon så har vi lyckats handla en hel del nytt på sistone, ni vet såna där grejer man vanligtvis inte köper så ofta. Till exempel en åkgräsklippare som vi råkade se på facebooks köp- och säljsida en dag...vips så var vi med (en till) gräsklippare!
Imorgon kommer även vår nya säng! Leveranstid på upp till 10 veckor men vi fick vänta 5-6 veckor så det klagar jag inte på. Speciellt inte eftersom man varje kväll när vi går och lägger oss här hemma kan höra samma sak:
Jag - "Jag längtar efter vår nya säng..."
Daniel - "Ja jag vet, du säger det varje kväll..."
Ojoj vad vi ska sova i helgen nu! :)

Och på tal om nya saker så blev det idag hux flux inköp av en ny hallbyrå! Även den helt oplanerad.
Facebooks köp- och säljsida är ju livsfarligt! ;)
Åkte och hämtade den ikväll och nu står den där och bara väntar på att få fyllas med alla mössor, vantar, halsdukar, skidglasögon och diverse som inte fick plats så bra i den gamla (den vänstra).

Före- & efterbilder - Det blev en helt annan känsla i rummet, mycket lugnare. Och själv är jag mycket nöjd!
Iallafall med allt utom tapeterna, men man kan ju inte få allt här i världen ;)


 
 


En kommentar publicerat i Hemma hos oss
Taggar: byrå, furu, furubyrå, hall, hallbyrå, hallinredning, happy lights, inredning, iris lights, kökssoffa, pinnsoffa
#1 - - Hanna:

Vad fint. ^^ Jag gillar kuddarna. ^^

Svar: Tack! Kuddarna kan man hitta på ellos :)
★ Cochise