Vinterporträtt

Igår hade jag och Malle ett par timmar med photoshoot, hämtmat, godis och läskiga filmer. Välbehövligt!
Ska försöka unna mig åtminstone 1 dag/1 halvdag varje helg för återhämtning så jag inte jobbar ihjäl mig - vill ju orka med och att detta ska vara kul lääänge ;) Men det är svårt att slita sig när man tycker att det är så roligt!

Jag har alltså laddat inför en fullspäckad vecka (med start redan idag) med jobb på förskolan må-to + skolfotografering fredagmorgon, julkortsfotograferingar, familjefotografering, syskonfotografering, barnfotografering, fars dag, möten, fågelvakt m.m... himla rolig vecka men jag antar att jag kommer att vara trött när den är över ;) 
På tal om trött så har de nya madrasserna anlänt så jag hoppas på skön sömn och att jag vaknar utvilad och glad varje morgon :)

2 bilder från gårdagen. Helt oredigerade bortsett från att jag lagt på lite kontrast. Vem har sagt att porträtt utomhus inte kan tas bara för att det är detta svenska mellanväder? Inga löv på träden, inga höstfärger, inte mycket snö och heller ingen grönska.... men ändock såå vackert ♥
3 kommentarer publicerat i portrait
Taggar: cochise fotografi, fotograf, fotograf delsbo, fotograf hälsingland, porträtt, porträttfotografering, vinterporträtt
#1 - - AktivaDagar:

Ja det är svårt det där... att pausa och vila när man har så himla mycket skoj man vill hålla på med! Fina bilder förresten!

Svar: Ja det är svårt att hitta en balans, försöker fortfarande hitta ett bra sätt...men det går som säsongen i vågor, ibland har man mer tid för återhämtning medan andra perioder är det fullt upp. Tur man tycker det är roligt iallafall :) Tack så mycket! Trevlig helg på dig!
★ Cochise

#2 - - Liie:

Mycket fint! Gillar att hennes hår matchar bakgrunden så bra och halsduken vit som snön, väldigt sköna bilder att titta på :)

Svar: Taack! Du uppmärksammade precis de 2 saker som jag tänkte på när jag tog bilden :D
★ Cochise

#3 - - Scottish Moments:

Fina bilder!