Julklappar

Känslan när det är 10 oktober och man redan inhandlat 2 julklappar :)
Julen är alltid en hektisk tid med allt julstök, men specielt med företaget så i år ska vi försöka ha lite framförhållning. Då kan man ägna den lediga tiden åt att njuta av julen istället för att irra omkring i julstressen för att försöka hitta julklappar. Dessutom är det skönt att dela upp kostnaden för julklappar på flera månader så det inte måste betalas en och samma månad tillsammans med all julmat och annat som hör till. Det känns bra :)

Har ni börjat köpa julklappar än?


 
2 kommentarer publicerat i Mitt liv
Taggar: framförhållning, jul, julgran, julklapp, julklappar, paket, paketinslagning, vimpel
#1 - - AKP Photography:

Ååh jeg elsker alt som har med jul å gjøre :D Jeg har også kjøpt 2 :D

Nydelige bilder!! :D

Svar: Jag med! Julen är nog den bästa tiden på året :D Skönt att vara ute i tid med julklappar, lycka till med resten av klapparna :) Tack så mycket och trevlig helg!
★ Cochise

#2 - - Johanna:

Jag tänker precis likadant. Jag har köpt julklapp till mina föräldrar, de ska få åka iväg på tvårätters middag och en Jill Jonsson Show i januari så biljetterna var tvungna att bokas i tid. Resten av klapparna har jag bara funderat ut men inte inhandlat än. Får vänta tills nästa löning kommer för denna första julklapp var inte billig^^

Svar: Oj det var inte dåligt, kul! :) Det är ju toppen när man har så pass framförhållning så man kan dela upp klapparna på olika månader :) Lycka till mer resten av julklappsinköpen!
★ Cochise