Påskpresent

Vi är inte som alla andra här hemma. Alla hjärtans dag uppmärksammas på sin höjd med en middag, inga blommor eller presenter....kan egentligen inte svara på varför det är så...men efter att ha spenderat vår första alla hjärtans dag med att renovera så har det bara blivit så.
Men däremot så ger vi varandra påskägg ibland och det tycker jag är himla trevligt! Oftast är de gömd så man får leta sig fram till dem också, som man gjorde när man var liten :) Innehållet är inte vara några dyrbarheter eller så, utan lite godis, strumpor eller annat smått och gott. Det är tanken som räknas helt enkelt.

I år hade jag dock beslutat mig för att inte lägga några pengar alls på Daniels ägg då jag spar för fullt tills jag slutar jobba, och dessutom tycker jag att en egengjord present ofta är mer uppskattat än något köpt. Det är för enkelt att gå ut och köpa saker idag eller att bara klicka hem dem, tiden uppskattas mer för den är en bristvara. Så i årets ägg låg det en rolig, men söt liten lapp samt denna bild som minst sagt tog tid att knåpa ihop :) ♥

 
Och häromkvällen kom mamma och Lars hit med dessa bamsingar till ägg till oss! Man är bra bortskämd ;)
Man blir aldrig för gammal för påskägg!


Hoppas ni också fått fyllda påskägg och en fin påsk! 
 
0 kommentarer publicerat i speciellt
Taggar: collage, glad påsk, hjärta, hjärtbild, innehåll i påskägg, present, påsk, påskpresent, påskägg