London here we come!

Imorgonbitti ringer klockan vid 4, jag har blandade känslor över det. Urk för att kliva upp så tidigt, men det är ju för en bra sak - vi ska ju ändå på en långweekend till London :)
Har försökt packa ikväll och tänkte för en gång skull inte överpacka...vet dock inte om jag lyckats så bra men lyckades iallafall hitta 3 tröjor som matchar samma sjal! Pluspoäng på det! :D
 
 
Nu står jag i valet och kvalet om jag ska packa med systemkameran eller inte. 
Det kan ju vara skönt att åka utan också, men tänk om man hittar värsta perfekta fototillfället?!
Sätter batteriet på laddning så får jag ta beslutet imorgon bitti tror jag. Ja så får det bli!

4 kommentarer publicerat i Resor
Taggar: london, långweekend, packa lätt, packa lätt, packning, resa, weekend
#1 - - teabird:

Trust me, du kommer få enormt många foto tillfällen som är perfekta! Bor i Skottland för tillfället och blir så arg på mig själv alla gånger jag inte har med mig min digitalkamera och endast min samsung!

Svar: Tack det lutar nog åt det ändå.. vi åkte på en roadtrip runt England & Skottland i somras och där tog jag så mycket bilder så jag inte ens hunnit publicera någon, än! :D Det är ju så otroligt fint i Skottland! Kärade ner mig totalt och kan knappt vänta till den dagen jag får återvända :)
★ Cochise

#2 - - teabird:

Vad bra, göre ba :D

Åh, förstår det. Det gjorde jag med första dagen jag ens var här - och nu bor jag här ändå haha! ett par månader senare liksom :) Bott här i 9 månader nu, loving it.

Svar: Det låter underbart!
★ Cochise

#3 - - Liie:

Vad härligt med en liten resa! Men att du funderar över att lämna kameran hemma det kom lite som en chock, jag skulle nog inte vågat åka utan.. :) Hoppas ni får det riktigt mysigt!

Svar: haha den följde med ;) Tack vi hade en riktigt trevlig resa, behövligt att komma bort lite från vardagen :)
★ Cochise

#4 - - AKP Photography:

Ååh så gøy :D :D Jeg skal også te london i mai :D

Svar: Det var en riktigt fin stad! Ha det så kul! :)
★ Cochise