Pastellkaramellig Rikskändis

För ett tag sedan blev jag kontaktad av en journalist på TT som hade hittat min husvagn på nätet. 
 Hon ville göra ett reportage om förvandlingen och självklart fick hon göra det :) 
Och nu har jag fått en lista på vilka tidningar som publicerat den, hela 14st i olika delar av landet! 

Barometern
Dala-Demokraten
Göteborgs-Posten
Jönköpings-Posten
Nerikes Allehanda
Oskarshamn-Tidningen
Skånska Dagbladet
Smålands-Tidningen
Smålandsposten
Sundsvalls Nyheter
Tranås Tidning
Uppsala Nya Tidning - Bostadsguiden
Vetlanda-Posten
Östersunds-Posten

Den här husvagnen har verkligen gett mig mycket lycka och äventyr. Är så himla glad att jag trotsade sambons åsikter om camping gick min egen väg. Och tänk, allt tack vare en tävling :)
Hade aldrig kunnat drömma om all den uppmärksamhet jag fått, både av vänner, bekanta och okända som kontaktar och frågar om råd, samt i olika sociala medier och inredningssidor på internet. Det är ju helt fantastiskt!


 
 



5 kommentarer publicerat i husvagn
Taggar: camping, glamping, husvagn, husvagnsinredning, husvagnsmakeover, husvagnsrenovering, makeover, sprite musketeer, vintage caravan, vintage husvagn
#1 - - AktivaDagar-Camilla:

imoonerande list! Men den är verkligen värd den uppmärksamheten, den ser helt fantastiskt fin ut!

Svar: Tack snälla! Har varit väldigt spänd på att få se om det var några tidningar som nappade på reportaget, och det visade sig ju vara en del som gjorde det :) Jättekul!
Cochise

#2 - - Nisse:

Det där var ju jättekul. Bättre reklam kan man nog inte få. Har för mig att jag pratade om att du kunde jobba som husvagnsdesigner. Har du fått några förfrågningar? Jag var med i Skövde Nyheter en gång på 90-talet. Har ju försöksodlat allt mellan himmel o jord i mindre eller större skala nästan hela livet. Det är så himla intressant att stoppa i ett frö i jorden o se vad som kommer upp. (Om det kommer upp) Linodling o pressning av olja var en sak som fungerade. Odlar inte längre men köper o säljer. Reportaget handlade om det. Ha en trevlig helg! 😎


Svar: Ja hur kul som helst! Jag var ju också med i ett flersidigt reportage i tidningen Husbil och Husvagn förra året...det är ju himla roligt att vara med i tidningen ibland.Haha javisst du nämnde det, men nej, inte förfrågningar ännu :D
Linodling lät spännande, lin är ju landskapsblomman här uppe, väldigt fin!
Cochise

#3 - - Ida:

Oj vilken fin husvagn, där skulle man ju alltid vilja bo! :)

#4 - - rockaholicdoll:

Wow vad fint :)

#5 - - rockaholicdoll:

Wow vad fint du har gjort :)