The Big 30. Önskelista!

30års-dagen närmar sig med stormsteg, närmare bestämt så är det idag endast 65 dagar kvar. 
Folk börjar fråga vad jag önskar mig, och då till den eviga frågan: vad ska/får man egentligen önska sig när man fyller jämnt? 
När man fyller jämnt så duger inte alla önskningar, det måste ju vara något speciellt. Eller?

Här är iallafall mitt försök till en lite mer speciell önskelista. En tvådelad sådan:

Önska går ju.....
- En delsbodräkt i storlek 36-38ish
- ...eller åtminstone en delsbokofta 
- En september-charter. Gärna till ett stort hotell där allt finns: stoooor pool, butik och väldigt gärna underhållning på kvällarna...inga krav alls ;) Ett ställe där man bara kan vara och hänga under en vecka utan att behöva tänka. 

.....tillbaka till verkligheten:
- Presentkort hos någon grym tatuerare
- Presentkort hos Hudiksvalls Guldsmedja till en Hälsingering
- Presentkort på varghotellet
- En grön Strandmon-fåtölj från IKEA
- Ett nytt stödhjul till Musketören

....jag fyller på om jag kommer på något mer :)

 
0 kommentarer publicerat i Mitt liv
Taggar: 30års present, födelsedag, önskelista