Familjefotografering

Några bilder på min fina kollega Jenny och hennes familj som jag fotade för några veckor sedan. 
De väntar tillökning inom kort så nu sitter jag och längtar tills jag får föreviga den lilla knodden och se vad det är för en liten filur :)



 
 
 
 
 
Fler bilder finns på hemsidan (länk) ♥
11 kommentarer publicerat i portrait
Taggar: Bjuråker, Delsbo, Fotograf gävleborg, cochise fotografi, familjefotografering, fotograf, fotograf delsbo, fotograf hudiksvall, fotograf hälsingland, hudiksvall, hälsingland, i väntans tider, ljusdal, storebror
#1 - - Stina:

Åh va fina bilder :) Lite kul & se Jenny med! Har massvis me foton på henne när hon va typ 4 hos min morbror (han bor granne med hennes föräldrar i Bobygda). Lite weird känsla ändå. Jag har ju vuxit upp så varför ska inte hon :D Haha.. Men ändå känner ju jag igen henne mer från när hon va lill-liten :P hihi. Superfina bilder!

Svar: Tack så mycket! :) Jaha! Där ser man, vad världen är liten :D haha jag känner igen den där känslan, ibland blir man chockad när man inser hur gammal både en själv och andra blivit ;)
Cochise

#2 - - Elina:

Men nej, vad fina foton! Kram!

Svar: Tack så mycket! :)
Cochise

#3 - - Anna:

Så fina foton på alla er, underbar familj! :)

Svar: Tack men det är en kollega och hennes familj som jag fotade :)
Cochise

#4 - - Joanna- Journalist och föreläsare med Autism:

underbara bilder

Svar: Tack så mycket! :)
Cochise

#5 - - frida käld:

Åh så fina bilder!

Svar: Tack så mycket :)
Cochise

#6 - - Sofia:

Åh så fina bilder!

Svar: Tack snälla :)
Cochise

#7 - - Amanda:

Åh så mysiga bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Cochise

#8 - - My Vestlund:

Men så mysiga bilder! :)

Svar: Tack snälla :)
Cochise

#9 - - Robex Lundgren:

finna bilder

Svar: Tack! :)
Cochise

#10 - - Moa | hobbyfotograf:

Älskar första bilden!

Svar: Tack! Det är min favorit med :D
Cochise

#11 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Superhärliga bilder! :D

Svar: Tack! :D
Cochise