Framtiden

Under de senaste månaderna har jag tagit mig en rejäl funderare på mitt liv och min framtid, mina drömmar och visioner och hur jag ska göra för att uppnå dem. Jag har ju sagt upp mig från mitt fasta arbete för att satsa helhjärtat på fotograferingen, det kändes som nu eller aldrig och jag har inte ångrat mig en enda sekund.
Det kommer bli kämpigt och jag vet inte var det kommer att leda, men jag känner inom mig att jag har vunnit bara av att försöka, sen får jag göra så gott jag kan.

Efter många om och men beslutade jag mig också för att avveckla webshopen för att verkligen kunna satsa.
Det känns tråkigt samtidigt som jag vet att det är rätt beslut. De senaste åren med webshopen har gett mig otroligt mycket, både erfarenhet och kunskap som jag nu bär med mig och det är jag tacksam över.
Det finns fortfarande några produkter kvar, bland annat kameraväskor och kamerakompisar som jag kommer att lägga upp till rabatterade priser. När det blir kan jag inte säga, men jag ska försöka ta tag i det så snart jag kan.
Jag jobbar ju fortfarande 80% på förskolan fram till 22 maj och fotograferar samtidigt så tiden är knapp. Det kommer meddelas på facebooksidan när de sista produkterna finns att köpa.
Jag vill tacka alla kunder som handlat av mig under åren, det är ni som gjort det möjligt ♥
Nu väntar nya utmaningar!

 
#1 - - Alice:

Hejsan! Jag vill bara tipsa dig om min tävling där du kan vinna en valfri produkt till din mobil! Du hittar tävlingen här: http://alicelindstrom.se/2015/march/vinn-valfri-produkt.html#comment och för att vara med ska du bara välja vad du vill vinna!
Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer!