Jösses vilken pärs!

Vilken pärs senaste veckan har varit!
Började känna mig dålig för 1,5 vecka sedan och på söndagen låg jag i 39,2 graders feber...det är en hel del för en som annars toppar på 36,5 :P
Den höga febern satt i till onsdagen men försvann inte helt förrän i helgen. Till råga på allt så fick jag hemsk astma och behövde åka in och andas syrgas och få extra medicin då mina mediciner inte hjälpte. 
Smittade Daniel med så det har verkligen varit sjukstuga deluxe här hemma senaste tiden.

Igår kännde jag mig för första dagen på länge rätt pigg i huvudet och började bli rastlös = bra tecken! Jag orkar fortfarande inte göra något ansträngande utan att bli helt slut men jag känner att det äntligen är på väg åt rätt håll! 
 
Hoppas ni slipper den här hemska influensan!

 
#1 - - Liie:

Skönt att det är på bättringsvägen! Men snart är det kanske slut på dessa förkylningar som jag tycker du drabbas av titt som tätt? Nu sedan när du inte kommer vara omkring krassliga barn varje dag tänker jag :)

Svar: Haha ja men verkligen! Det är något jag ser fram emot mycket! Har ju nedsänkt immunförsvar pga min astma och medicinerna jag äter så jag lyckas ju åka på allt möjligt hela tiden :P Det är sällan man känner att man är helt frisk, man är alltid snorig eller mer eller mindre hängig på något vis, men nu får det minsann snart vara slut på det! Woho! :D
Cochise