Plask!

Soligt vårväder byts ut mot snö och vinterlandskap för att sen bli regn och slask, inom loppet av några dagar. Härliga vår ;)

Tanken var att ta mig ut på en promenad idag men valde att stanna inne mestadels av dagen. Har pysslat med bokföringen, mumsat lite godis och gjort en film...visar den om någon dag.
Men var ute en stund nyss och plaskade lite i vattenpölarna på gården. Behöver jag säga att hela gården börjar förvandlas till en lerpöl? Kalla mig knäpp men jag tycker det är rätt mysigt ändå :) Det gäller att se det positiva i alla väder, och med det här vädret uppskattar man de fina dagarna mer, och så kan man passa på att mysa järnet dessa dagar! :) Älskar variationerna av väder vi har här i Sverige!

Hoppas ni haft en fin dag!

 
0 kommentarer publicerat i Mitt liv
Taggar: gummistövlar, regn, vattenpöl, vår, vårväder