Strandmon

Jag har beslutsångest deluxe över den här fåtöljen - STRANDMON från IKEA.

I födelsedagspresent önskade jag mig denna skönhet och fick även pengar till en (yaaay).
Så nu återstår "bara" att bestämma vilken färg jag vill ha.

Alla är ju hur snygga som helst och ska man köra på ett säkert kort så tar man den grå och pimpar den med filt och kudde. Den grå kan liksom aldrig bli fel. Men när jag var på Ikea och såg dem live så fastnade jag för både den grå OCH den gröna och den gula.

Jag älskar grönt och den kändes så lugn och avkopplande, men den gula var ju himla kul och man kan ju inte bli annat än glad av den! Frågan är bara om man tröttnar på färgerna? Grått kan ju som sagt aldrig bli fel. Och grått går även att matcha till alla andra färger man kan tänkas vilja ha i rummet, jul som sommar....
 
Jag vet inte hur många gånger jag suttit och bläddrat bland de olika färgerna sedan jag först såg dem och är fortfarande inte klokare. Förhoppningsvis lyckas jag bestämma mig imorgon när jag ser dem irl så jag kan få med mig en hem.
Eller så kanske det finns en på fyndavdelningen så valet blir enkelt för mig ;) 

0 kommentarer publicerat i shopping
Taggar: beslutsångest, födelsedagspresent, ikea, strandmon