Juuuul

Nu vill jag inte höra något klagande på att det är för tidigt för jul. Så, nu har jag det sagt så nu kan jag fortsätta.

Har världens myskänsla i kroppen och vill bara kura ihop mig framför tv:n med en julfilm och en kopp te ur min julmugg. Hela veckan har jag hållt på och strykt gardiner och dukar och pyntat med stjärnor och ja, tomtar med för den delen, varför hålla på och dra fram saker i omgångar när man kan ta allt på en gång? Och ack så mysigt jag har det nu! Första julen i den här lägenheten och första julen när jag bor själv. Känns bra.

Nu försöker Roar btw äta upp Jolly genom glaset, att han aldrig lär sig att man inte kan ta sig igenom en glasruta...han har ju "bara" hållt på och slagit sig emot den i 2,5 år nu haha

Hursomhelst. Mobilen har ju såklart inte glömts bort den heller, den har tomtar som bakgrundsbild och innan söndag och julskyltningen ska jag ha hittat en lämplig julmelodi till den med.

Men det här med varmgraderna tycker jag verkligen inte om, nu får det ta och snöa och bli kallgrader tills på söndag annars blir jag riktigt besviken.

Imorrn kommer Anders hit, så det blir mysigt att fira första advent med han :)
Jag hade egentligen velat åka ner idag med Putte och stannat till imorn men hinner inte pga den där jävla näringslära-tentan jag ska ha nästa vecka och fattar noll utav :(
Aja förhoppningsvis sitter det imorrnkväll. Nu ska jag sätta mig och försöka få in det i skallen....så kanske man kan belöna sig själv med en timmes sims ikväll?