Projekt: Vardagsrum

Idag har jag och Daniel varit i Sundsvall och gjort av med en massa pengar (jag iaf) men ack så bra det känns, för resultatet blev hur bra som helst! Rummet känns mycket större nu när jag fått bort bokhyllan och tjock-tv:n. 
Kom hem med en ny tv-bänk, hyllor tv och lite småplock. Det enda som fattas i vardagsrummet nu är den nya mattan som är på väg. Jag kommer att trivas som fisken i vattnet i mitt nygamla vardagsrum nu :)

Det är halloween och alla är utepå festligheter men efter den här dagen är jag helt slut så det blir inte många fler knop gjorda ikväll inte. Planen är en film så man får testa ny-tv:n och bara mysa i det fina vardagsrummet!

Så här såg det då ut innan:


Resultatet: 


Ha en bra allhelgonahelg allihop!
#1 - - Linda:

Riktigt snyggt!

#2 - - Emma:

Jättefint, blev mkt bättre :)

#3 - - Mamma:

Men vad fint det blev!

#4 - - Pernilla:

Det blev ju jättebra.

Du kan pyssla och dona du. ;)

#5 - - Pernilla:

Vad vill du ha för de två skåpen eftersom hyllan i

mitten gick sönder?

Jag kan nog ha användning för dom.

#6 - - Pernilla:

Kan inte hämta förrän släpvagnen blir ledig.

Ska höra om morfar har ork och lust på lördag,

då får mamma och Lars tömma den så att vi kan

hämta och låna.