Winnerbäck

Efter jobb, pizza och powernap for vi iväg till Stenegården för lite Winnerbäck igår.
Kan inte påstå att jag är världens största fan, men det var väldigt mysigt där och det var det vi ville åt...stämningen alltså.
Fick tillfälle att testa vad lillkameran gick för också, och kan inte klaga på resultatet. 

Mycket folk var det - halva kommun lär ju vart där. Men vi fick bra hängplatser vid staketet i alkoholområdet.
Såg över alla andra och sprängde inte sönder öronen av ljudvolymen, bra helt enkelt :)

Vi träffade Linda en snabbis med, sen såg jag inte till henne nå mer...såg över huvud taget inte så mkt kändisar. Men men, inte gör det nåe...hade ju trevligt sällskap bredvid mig ändå!



Scenerna, med Ane Bruun på den högra...hon sjöng när vi kom men jag kan inte ha lyssnat något för jag har inget minne alls av musiken.



Sen var det Laleh, hon verkade mest hög och pratade om små människor...
Kände iallafall igen två låtar - yeey..



Sen blev det då Lasses tur att inta scenen, de hade snygg ljussättning och jag tog en massa bilder.
Har dock bara laddat upp några stycken här för att inte tråka ut er.









I det stora hela är jag nöjd med kvällen.
Speciellt nöjd är jag med valet att ta gummistövlar + fleecetröja (såklart matchande röda).
Det var blött i gräset och med mina skor hade jag stått och gnällt över blöta fötter, sen var det riktigt skönt med fleece när det blev kyligare på kvällskvisten.
Ytterligare ett plus var att regnet höll sig borta, så när på ett par små regnstänk.
Kvällens minus var att en korv kostade 50 spänn (en fet korv, men ändå) och att en 50cl cola kostade 30 spänn!
Rena rånet om ni frågar mig.



Nu är allt packat och klart inför morgondagens årsfirande, det ser jag fram emot, hoppas Daniel blir glad över planerna ♥
Kameran är såklart nerpackad och kanske kan ni hoppas på en uppdatering på söndag.

Ha en bra helg!
#1 - - tant linda:

Men klart kan blir nöjd över överraskningen! Den är ju superb! Ha så jäkla kul och grattis på årsdagen vetja