Alanya Shopping

Ojojoj vad jag shoppade i Turkiet! Det blev så mycket så jag inte fick plats med allt i min egen resväska...tur att mamma inte handlade lika mkt så jag fick låna plats av henne :)

Jag kom hem med tå nya favoritmärken: Bench och G-star. Love it!

Tänkte iallafall visa upp vad jag kom hem med.
Här är ett av alla favoritköp, ett par bruna puma-sandaler i skinn. Supersköna!



2 par jeans: G-star som nu är mina nya favoritjeans, supersköna och dessutom så sitter de som en smäck!
Även ett par Diesel som är supersköna 



3 par skärp, 4 par trosor & ett par strumpor



En Moods of Norway t-shirt. Det märket och Bench var otroligt stora där nere...mycket mer populära än alla märken vi har här hemma så nu håller jag tummarna att Sverige tar efter snart.



3 luvtröjor.
Översta är favoriten, den mellersta är som en jacka med lurv i - supermysig och nederst är en Peak.



2 klänningar och en skjort-tunika med nitar



En puma-strandväska ,  2 andra pumaväskor och en Gucci



Mina alldeles egna Ray-Ban pilotisar! Hell Yeah!



Smycken, smycken, smycken...
De längst ner till höger är gjorda av kokosnötter :)



Jättefina lila ryska dockor med guldglitter, samt silverelefanter



Fick ju inte glömma bort Daniel så han fick en Quicksilver t-shirt, ett G-star skärp, ett par strumpor med hans initialer hähä...




...och självklart en Liverpool-handduk xD



Sen så köpte jag ett salt och peppar-par och två små fina skålar som jag tänkte använda till tepåsar.

 

Jag har aldrig varit någon märkesnörd, men där nere fanns det inte mycket annat och lite kul är det ju, även om det inte är äkta :P