#1 - - Liie:

jag är sämst på att svara på kommentarer alltså, sorry..



du har ju skitfin webshop ju! och riktigt snygga produktbilder, men gissar på att du gillar och kan det där med foto eftersom du valt att satsa på kameraremmar :) verkligen en annorlunda och rolig produkt! men du borde ju sälja dom ursöta ugglorna där med ;)



Ja det är så roligt att göra något man verkligen vill! fast än är jag inte riktigt riktigt där helt, skulle vilja ägna hela dagarna åt mitt företag men nu är jag anställd på 50% också så man tappar ju lite tid där. men samtidigt är det skönt med en fast inkomst varje månad också. men att starta eget är verkligen något jag rekommenderar om man har en idé man tror på och är beredd att jobba hårt! :)

#2 - - AnnaSmyckeform:

Hej!

Vilka underbara produkter du gör! Jag kollade in din webbshop men saknade dessa fina vetekuddar och napphållarna. Säljer du inte dem? Skulle vara intresserad att köpa en kudde till min syster i julklapp som gärna ville ha en med fint tyg och de flesta på marknaden är ganska tråkiga. Skulle gärna köpa någon fin napphållare till min son också :)

Kram!