Min mage

Om man ska se något positivt mitt i all den här jäkelskapen så kan jag inte minnas sist jag hade en sån här platt mage. Men idag har den sakta men ganska säkert börjat kommit igång igen så snart ser jag väl halvt gravid ut igen.
Har fått i mig blåbärssoppa, två mackor, lite chips och några kex idag utan fler konsekvenser än en väldigt bubblande och låtande mage. Det går framåt.
Annars är vi väldigt trötta båda två, de senaste dagarna med sömnlöshet har tagit hårt på oss och vi sover mycket och mest hela tiden. Daniel har försökt plugga lite eftersom hans examensarbete så olämpligt ska vara inlämnat nästa vecka...men jag kan inte säga att det går särskilt bra för honom, det är jobbigt att sitta och koncentrera sig med engelska böcker och en uppsats just nu, stackarn.

Jag försöker också jobba lite med företaget, men att springa runt mellan symaskinen, strykbrädan osv är för jobbigt. Det blir mest arbete vid datorn...bättre än ingenting antar jag.

Nu ska vi försöka ta oss utanför huset och få i oss lite luft, har hört att luft är bra :)