Ordning på tillbehören

Ikväll har jag lagt in en ny produkt i webshopen - TILLBEHÖRSFODRAL
Det är något jag velat göra lääänge, och nu fick jag äntligen tummen ur :)

Ofta har man en hel del småprylar till kameran: filter, minneskort, extra batteri, putsduk, fjärrutlösare......och aldrig lyckas man hålla ordning på dem (inte jag iallafall). På det här sättet kan man ha det samlat på en och samma plats och dessutom är det lätt att ta med sig.

Börjar med 4 olika färger, men fler kommer såklart komma i framtiden :)
Hoppas det gillas
 
#1 - - Liie:

SÅ SNYGGA! :)

Jag har märkt nu att din bild och mailadress kommer inte med när du kommenterar, måste höra ihop med att du inte ser svaren.. Men hur man rättar till det har jag ingen aning om! Men jag antar att du klickar på skicka signerat?

Svar: TACK! :) ahaa, vet faktiskt inte vilken av knapparna jag klickar på, ska tänka på det nästa gång så kanske jag ser svaren hädanefter :)
★ Cochise

#2 - - Frida:

Sjukt snygg! Synd att jag inte har nån användning av den:-)
Kan du inte göra ett iPhone fodral av det där tyget!!?

Svar: Tack!! :) Vilken av tygerna var det du tyckte om? Är inte helt omöjligt att det kan komma isf :)
★ Cochise

#3 - - Emelie - Fotograf och design:

sv/ ja visst är den! :)

åh jag bara måste ha ett sånt där fodral när jag får pengar, ååhhhH!! hahaha!!

Svar: hahaha vad kul att du tycker om dem :Dja men då är du är välkommen med en beställning då :)
★ Cochise

#4 - - Emelie - Fotograf och design:

haha kunde inte hålla mig tills pengarna kom. Beställde precis hem ett fodral.. ;) hihi längtar!

Svar: hahaha helt rätt :) Hoppas du blir nöjd!
★ Cochise

#5 - - Johanna:

Tack, det känns jätteroligt:)

Jättesnygga o smarta fodral för övrigt - mina fotoprylar ligger alltid lite här och var så det skulle nog vara en smart investering:D Kan ju alltid vara en bra grej att önska sig i julklapp om inte annat^^

Svar: Tack :) Javisst, det tycker jag att du ska göra ;)
★ Cochise

#6 - - Fotograf Annie:

Oh vilka snygga fodral :) Smart :)

Svar: Det börjar bli mer färg på träden nu, de här bilderna togs för ett tag sedan, men det är inte jättemycket rött och gult, hoppas att det blir det snart :P

#7 - - Fotograf Annie:

Oh vilka snygga fodral :) Smart :)

Svar: Det börjar bli mer färg på träden nu, de här bilderna togs för ett tag sedan, men det är inte jättemycket rött och gult, hoppas att det blir det snart :P

Svar: Tack så mycket :)Aha ok, ja det är ju så vackert med alla färger :)
★ Cochise