Linsgömma!

Sådärja, nu är en ny produkt ute på marknaden - linsgömman. Så roligt!
 
Klicka på bilden för att komma dit. De finns i 2 färger - svart och vitt så det passar till allt :)
 
 
En stor blöt puss till Elin Engberg för hjälpen med namnet linsgömma ;)
 
En kommentar publicerat i produkter
Taggar: cochise design, kameratillbehör, linsgömma, linslock, linsskydd
#1 - - Hayley:

Hej! Förstog att det var du som hade postat kommentarerna. Wordpress hade dock rödmarkerat dina kommenterar :O så jag fick ta godkänn på dom. Tror det var för det blev länkat till just hemsidan. Men det löste ju sig.

Ja jag är otroligt glad över mitt nya jobb, gårdagen gick över förväntan och det var riktigt skoj. Regnade såklart! ;) Idag är det snöblandat regn men det verkar ändå avta nu. Börjar jobba halv fyra varje dag så vi får hoppas att det inte drar igång helt crazy!

Klädbytardagen är en otroligt rolig grej som jag helt ärligt inte visste fanns. Vi har en här i Falun i April har jag för mig, ska lätt vara där. Jag brukar ju annars skänka mina kläder som jag inte använder till myrorna och andra sådana organisationer.

Hoppas allt är bra med dig! Kram!