Så vackra

Vissa fotograferingar alltså ♥

Jag fick så många favoriter från den här fotograferingen så jag kan omöjligt visa alla.
Fotobombar er med en del av dem. 

Ni har väl inte missat att ni nu får en nyföddfotografering på köpet om ni bokar en gravidfotografering?
Passa på innan priserna för nyföddfotografering höjs! Klicka här för mer information



 
 
 
 
 






 
 
 
 
 
 
 
Färgerna i inlägget blev kassa av någon anledning. Man kan bli gråhårig innan man får bilder bra på såna här ställen, men ni får ha överseende med det :) 
Jag har några av dessa bilder med på fredag när jag står som gästutställare hos Tjejslöjdarna, och då i stort format. Så kom gärna dit och kika, säg hej, ta en godis eller ta del av erbjudanden! 
Förutom mig så hittar ni mycket fint hantverk av alla slag samt fika och loppis! Välkomna 12-17 :)
 
32 kommentarer publicerat i portrait
Taggar: Delsbo, Fotograf gävleborg, cochise fotografi, erbjudande, fotograf, fotograf delsbo, fotograf hudiksvall, fotograf hälsingland, fotograf ljusdal, gravid, gravidfoto, gravidfotografering, hälsingland, i väntans tider, nyföddfotografering, porträttfotografering
#1 - - Sarah:

Många fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Cochise

#2 - - Robex Lundgren:

fint

#3 - - Fani:

Jättefina bilder! Hade nyligen gravidfotografering med min syster med :) Så roligt!

#4 - - angus:

bra jobbat! massor med fina bilder
bra variation o härliga färger

#5 - - Annster:

Så fina bilder :)

#6 - - Jarina:

Vilka fina bilder :)

#7 - - kerstin ehrenholm:

jätte fina bilder underbara sommarbilder

#8 - - Johanna Pettersson:

Åh, vilka fina bilder! Så sommriga och fina :)

#9 - - rebecca:

åh va fint <333

#10 - - Jasmine:

Vilka fina bilder! Kul att fotograferingen gav så många lyckade resultat.
Kram

#11 - - Emma Grann Fotografi:

Åh vad vackert!!

#12 - - Jasmine:

Himla fina bilder!

#13 - - myawesomedays.blogg.se:

Fantastiska bilder.

#14 - - Amanda Niclasson:

Åhh vilka fina bilder!

#15 - - agneslisen.blogg.se:

Wow!

#16 - - Julia:

Otroliga bilder!!! <3

#17 - - Ida ☯ the sky under the sea :

Så himla fint! Jag hade velat göra en gravidfotografering då jag var gravid, men det blev inte. Får nöja mig med mina egna bilder. Det kanske kommer ett till tillfälle i framtiden :)

#18 - - Hanna Karlsson:

Så vackra bilder!

#19 - - Malin Wederberg:

Fina bilder :)

#20 - - Elin:

Jättefina bilder, verkligen :)

#21 - - Sandra Saandriiie Åhfelt:

Vilka fina bilder!! Hoppas allt är bra med dig =)

#22 - - deckre.blogg.se:

Åh vilka vackra bilder!

#23 - - Frida :

Så fina bilder :)

#24 - - Cajsa Lindahl:

SUPERFINA bilder!

#25 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Så vackra bilder!

#26 - - Carolina Thoor:

Jätte fina bilder! :D

#27 - - madabouttea.se:

Riktigt vackra bilder! Och din blogg är sjukt härlig och mysig :) Man får ju inspiration av att kolla runt här :)

#28 - - Sara:

Vackert! Ska tipsa mina hälsingevänner om dig.

#29 - - Marika:

Superfina bilder! :) Blir fint för dem att visa barnet sen!

#30 - - joe:

Men åååå så fint!!! Otroligt vackra bilder

#31 - - Liza:

Vilka underbara bilder, och vilka härliga ögonblick du lyckas fånga! :)

#32 - - Ida Lindborg ♡:

fantastiska bilder!