Akvarium

Vi upptäckte att alla affärer hade stängt på söndagar, så dagen spenderades på akvarium med en 80m lång undervattenstunnel som man åker igenom på ett rullband. Självklart verkade alla andra turister också ha samma idé så det var en ringlande kö som heter duga utanför.
Vi underhöll oss dock med att försöka hindra en man att tränga sig före oss. Helt plötsligt hade han smygit sig in i kön och stod bakom oss och försökte komma förbi. Men det gick inte för vi stod som stoppklossar både till vänster och höger, rätt skoj att se hur han försökte faktiskt :)

I akvariet var höjdpunkterna hajarna, pingvinerna och de underliga sjöhästarna
 






#1 - - Linn:

Ha ha, visst är det roligt att agera stoppkloss när folk ska tränga sig.

Grymt snyggt foto på sjöhästen!

Svar: Ja man får ju lite underhållning medan man väntar iallafall :) Tack så mycket!
★ Cochise

#2 - - Liie:

Sjöhästen var cool! Men finast var allt sista bilden på pingvinen ;)

Svar: Jag blev besviken när jag inte hittade några sjöhästar någonstans för jag hade läst om det innan, men så fattade jag till slut att de inte var som jag föreställt mig :)Ja pingvinerna var ju höjdpunkten på hela besöket, men jättesvårt att få bra bilder på för de hade skvätt ner glaset så mycket :)
★ Cochise

#3 - - Liie:

Ja alltså jag förstod inte att det var en sjöhäst först, trodde det var nå gräs bara, jag kollar alltid på bilderna först innan jag läser :) Blev en fin undervattensbild i alla fall på pingun!