#1 - - Liie:

Alltså vad fina dom blev!! Älskar att lammet har små pinnar till ben, så himla gulligt :)

Svar: Tack! haha ja han behöver äta upp sig lite ;)
★ Cochise

#2 - - Linn:

Det var dom finaste barntavlor jag har någonsin har sett!

Svar: Naaw vad snäll du är, tack! :)
★ Cochise

#3 - - Linn:

Bara så du vet så sa jag inte så för att vara snäll, det är sanning rakt igenom.
Men det är jag övertygad om att du förstod!

Säljer du såna också?

I så fall vet jag vad nästa person som får barn i min närhet får.

Tyvärr tillhör jag ålderskategorin att alla mina vänner har halvstora barn och mina egna barn är unga vuxna men alltså inte så vuxna att dom är sugna på barn ännu.

Dom väljer att vänta lite, till skillnad från mig som startade tidigt.




Svar: Jag hoppas alltid att det folk skriver är sant, även om det är många som du säger bara vill vara snälla eller locka till sig besökare. Men jag väljer att tro gott om folk :) Tack igen :)
Nej tyvärr, inget som kommer säljas över nätet iallafall...isåfall om jag står på någon marknad :) De är inge svår alls att göra, så du kanske till och med kan göra egna tavlor :)

★ Cochise