Smycken

Jag är verkligen i pysseltagen här hemma.
Ikväll satte jag mig och påtade ihop lite smycken - till mig själv för en gång skull :)
 
Hittade ett halsband för ett tag sedan som jag inte tyckte om....men köpte det ändå för jag ville åt hängena på det, så nu har jag gjort 3 halsband av det halsbandet. Mycket bättre :)
 
Gjorde även ett annat halsband + 4 armband.
Jag är nu redo att möta våren! ♥
 
 
#1 - - Fanny Walhed:

Så fina!

Svar: Tack snälla :)
★ Cochise

#2 - - Liie:

Jättefina ju! Perfekt när man kan göra om så man får flera :)

Svar: Tack! :) Javisst, och det ena liknar ditt lite som jag tävlar om....fast inte lika fint förstås ;)Men man tager vad man haver :) Och det var så kul att göra smycken till mig själv, det har prioriterats bort sista tiden. Men nu när de tas bort ur webshopen så lär det bli mer till mig själv och det ser jag fram emot :)
★ Cochise

#3 - - Liie:

Blir ju lätt så att man glömmer bort sig själv eller inte orkar för att man gjort till andra hela dagarna. Jag har extremt få smycken själv, kanske 4 egengjorda eller så :)

Svar: Haha men OJ det var inte många. Och då tycker man att du som jobbar med det borde ha en uppsjö...men man tänker nog inte på att göra till sig själv i första hand. Tur att möjligheten finns iallafall om du vill ha något nytt smycke, då har du kompetensen att göra ett precis som du vill - det är inte dumt :)
★ Cochise

#4 - - maria:

Shit va duktig du e...

Själv samlar jag på örhängen och halsband men är inte pysslig alls.

Vilket är ditt favvo smycke ?
Kram Maria

Svar: Åh tack snälla :) Alla är vi olika, och tur är det :) Favoritsmycke av de jag gjorde nu menar du? Isåfall så är det halsbandet längst till vänster :) ....och träarmbanden. Älskar armband :)
★ Cochise

#5 - - Liie:

Jag gör få och använder dom hela tiden istället, fortfarande är det första smycket jag gjorde favorit, trots att det är ganska slitet nu :)

Svar: Hellre att det blir välanvänt istället för att man har alldeles för många som man inte hinner använda....som i mitt exempel ;)
★ Cochise

#6 - - M:

Fina smycken :)

Svar: Tack :)
★ Cochise

#7 - - Hayley:

Åh jag önska jag hade lite mer smycken. Så jävla snygga grejer du är så otroligt duktig! Jag har bara samma samma på mig, men utan halsband känner jag mig så sjukt naken. xD

Svar: Åh tack snälla! Det gör väl inget att man har samma egentligen, man ska ha det man trivs i :) ....istället för mig som har alldeles för många smycken som bara ligger och inte hinner bli använda ;)
★ Cochise

#8 - - Becka [fotoblogg]:

Åh så vackra.
sv: Åh, tusen tack underbara du! Det värmer så.
Fredagskramar. ♥

Svar: Tack snälla! Trevlig helg! Kram :)
★ Cochise

#9 - - nickolina:

åhh så fina smycken!

Svar: Åh tack snälla! :)
★ Cochise