Flicka med häst

jag har bombat facebooksidan med dessa bilder från i måndagskväll så jag tänkte göra detsamma här :)
Det här är en fotografering jag drömt om att göra länge och nu har jag äntligen fått chansen. 
Jag är livrädd för hästar och även allergisk, så när jag kom hem hade jag en snorig näsa, risig hals, röda ögon och lite andningssvårigheter. Men när jag såg resultatet så var det helt klart värt det! Det var lika sagolikt som jag fantiserat om ♥ 

Magiskt!
 
 
 
 
 
 
 
 
9 kommentarer publicerat i portrait
Taggar: Delsbo, Fotograf gävleborg, cochise fotografi, flicka med häst, fotograf delsbo, fotograf hudiksvall, fotograf hälsingland, fotograf ljusdal, girl with horse, hudiksvall, häst, hästporträtt, porträtt, porträtt med häst
#1 - - Sanna:

fina bilder :D

#2 - - Agnes:

Åh, så vackra bilder!

#3 - - Vajb:

Såå fina! :)

#4 - - Johanna:

Åh, superfina bilder!

#5 - - Johanna:

Underbara foton!

#6 - - Emmiie:

Oj så magiskt fint! Jättefina bilder! :)

#7 - - Ebba K:

Mycket fina bilder!

#8 - - Smithb538:

betamethasone acetatena phos ddeegddekbefakdk

#9 - - Emma:

Så fina bilder!