Inga lugna puckar här inte

Sitter och väntar på att  Anders ska komma in från garaget nu. Han, Putte och Martin är och skruvar lite på 940:n. Sen ska Anders och jag ut och äta födelsedagsmiddag. Så jag tänkte att jag skulle hinna med en update om vad som hänt i veckan och vad som ska hända:
Klarade fysiktentan! wee! nu väntar jag bara på domen från kemin....kommer inte gå bra, men tror iaf att det gick bra på teknik-tentan vi hade igår så det känns ganska lugnt.
Igår kom Bröderna Persson och hämtade upp mig i Gävle och så drog vi iväg ner till 08-land och In Flames! Wee!!
Fick liiiiite panik bara när vi upptäckte att det var bilköer genom heeeela stockholm när vi kom. Såklart började ju inte konserten på utsatt tid som tur var så vi hann :)
In Flames var grymma, men måste ändå erkänna att Sonic Syndicate som var förband röjde mer på sen, så det var roligare att se på dom. Det andra förbandet gerogia eller va fan de hette kan ju gå och slänga sig i väggen. Kvällen va ändå grym men jäädrar va ja hade velat vare på disturbed ikväll! =P

Imöra blir det inga lugna puckar heller, full rulle hela tin nufförtin tycker ja. Det är Anders 24:e födelsedag så det blir uppvaktning av familj och släkt på dagen och fest med kompisarna på kvällen så nu får jag träffa mycket nytt folk. Pirrigt men det ska bli riktigt kul! Putte, Martin och Elin ska ju med också så jag har några bekanta ansikten iallafall hehe. nu jävlar ska vi visa stockholmarna hur man festar! =D

På söndag är det tänkt att det ska bli hemfärd mot härliga hälsingland igen, åh vad jag längtar! missade ju första snön, skit. Anywhooo.....läre hinna få tag i vinterdäck te 940:n innan vi drar upp, vägrar åka i en bakhjulsdriven bil på 350 häst på sommardäck i halka i 30 mil. Nej tack då går jag hellre.

Tisdag och torsdag kör jag för första gången stängning själv i ämbarbo, spännande =)
Nä om man skulle ta och ringa grabbsen och höra hur det går för dom...börjar bli lite smått hungrig nu. Kött ska jag ha! Gött! =)

Trevlig allhelgonahelg på er allihopa!