Back to reality

Klockan är ställd på 06:30 för imorgon tar verkligheten vid igen.
För första gången någonsin känner jag mig inte redo att återvända till jobbet efter semestern, skulle behöva någon vecka till. Det kan vara för att jag var sjuk första semesterveckan så jag känner mig lite snuvad på en veckas semester. Har inte hunnit med allt jag vill göra helt enkelt. Kunde jag så hade jag lätt tagit semester även den kommande veckan, men det är hög tid att komma på det nu? :)
 
 
#1 - - Hayley:

Är det inte alltid så då? Man vill alltid ha liiite mer tid att bara chilla och glida runt! Min semester har inte börjat ännu och jag tror inte den kommer börja heller. Sista veckans plugg nu sedan kommer jag börja stressa över pengar istället. Gaah! xD

Förresten, eftersom jag är så galet kass på att uppdatera min blogg sedan jag började med letsplay så länkar jag dig en bild på min färdiga tatuering. Har tänkt på dig länge och sagt till mig själv att jag måste dela med mig av den, Cochise vill ju se den! Den är inte helt färdig här, en ifyllnad var kvar men det är den bild jag har! xD

http://distilleryimage9.s3.amazonaws.com/a966560ea4e911e298dd22000a9f3c77_7.jpg

Svar: Haha jo visst är det så. Vi pratade igår om att man inte förstod hur bra man hade det när man var ung och gick i skolan och blev försörjd. Man hade två månaders sommarlov, höstlov, jullov, sportlov och påsklov. Nu är man glad om man hinner andas ut en klämdag haha Hoppas att din sista vecka gått bra, känner igen den där stressen när man inte vet hur framtiden kommer se ut och ens rutiner rubbas. Jag har haft en väldigt hektisk vecka så har inte hunnit svara på kommentaren förrän nu, ska försöka få iväg några blogginlägg i helgen igen :)

Oh men vad roligt att du skickade med en bild! Den är ju jättefin! Roligt med lite annorlunda placering, istället för mitt på armen så sitter den lite längre fram. Älskar att håret blåser :) Den är du väl nöjd med kan jag tänka mig, och än bättre ska det väl bli :)
★ Cochise

#2 - - Liie:

Hoppas det gått bra för dig att börja jobba igen! Tur det blev lite sämre väder i alla fall, så kanske det kändes lite lättare.

Svar: Hej! Det har gått rätt bra men har nog haft en massa att göra hela veckan så jag har inte ens hunnit titta in hit på flera dagar. Såg att jag har över 100 olästa inlägg på bloglovin också så nu har jag att göra :)
★ Cochise