Hemklickat

I England/Skottland besökte vi hela 3 Sportsdirect-butiker i olika storlekar. Det är en butik jag beställt från förut här hemifrån Sverige och de har väldigt bra priser. Till exempel så kostar den svarta jackan med blommor 150kr och den gröna jackan 280kr! De har mycket skitmärken där kvalitén är som den är, men de har även märken som nike, puma, adidas m.m. till bra priser. Jag har handlat mycket träningskläder där så man får mycket för pengarna vilket gillas, även skor rekommenderas att klicka hem om man vet storleken :)

Igår klickade jag hem en drös med kläder därifrån. Förutom detta så blev det även äntligen en ny sportbag (min träningsväska är för liten), träningskläder och vätskebälte. Längtas!

Älskar älg-tröjan! Helt min humor :)

Länk till Sportsdirect där jag även lånat bilderna hittar ni här.
2 kommentarer publicerat i shopping
Taggar: billiga träningskläder, shopping, sportsdirect, träningskläder
#1 - - Rebellmorsan:

Hej.
Snygga grejer!
Vad fick du betala i frakt?
På sidan står det att fraktkostnaden är ca 1000kr, det kan väl aldrig stämma?

Svar: Hej! Nej det stämmer inte :) minns inte vad vi betalade i frakt sist men den här gången blev det 10kr ! Jättekonstigt men jag klagar inte :) beror kanske på vad man beställer och för hur mycket
★ Cochise

#2 - - Johanna:

Åh tack för tipset, den där sidan ska jag minsann spana in!:D

Svar: Det tycker jag absolut att du ska :)
★ Cochise