Helveteshelg

Om 2,5 timme ska jag iväg och jobba. jobbar till nio ikväll. imorrn och på söndag börjar jag klockan sju på morgonen och jobbar till åtta på kvällen. Det var min helg det. Jippi. Nån som vill byta? Så det kommer nog inte bli många knop gjorda i helgen.

Jag stod i valet och kvalet imorse om att åka till veterinären med Roar men jag avvaktar och baddar hans öga med vatten då och då, han ser inte ut att ha blivit värre iallafall. stackars lillplutten.

Igår fick jag ett ryck och matade och badade roar och litchi, sen städade jag deras och gizmos terrarium, gizmo fick ommöblerat också. Sen tänkte jag ta fågelburen men då ringde Thomas och så åkte vi och knäppte kort på hans bil, ska ta och kolla igenom korten en snabbis nu innan jobbet.
För övrigt så var jag riktigt duktig igår, tvättade, diskade, handlade och dona på. Tänkte till och med göra storkok eftersom jag behöver matlåda hela helgen men svårövertalad som jag är så följde jag med Elin på finess och vräkte i mig en nachos-tallrik. Fick lite ångest men gott var det!

Antar att ni inte kommer att höra så mycket ifrån mig i helgen då jag kommer att vara död emellan turerna. Men vi syns på måndag..om jag överlever..hehe