Kaos

Idag och imorgon har jag tagit semesterdagar för att hinna med allt så idag har vi varit effektiva.
Klockan nio inställde vi oss i Ljusdal  och fyllde en hel släpvagn med skräp som vi åkte till tippen med. Sen rensade vi ut förrådet och skrubbar och for till Delsbo med. Sen stannade Daniel i lägenheten för rörmokaren kom och kopplade i vattnet i köket så nu har vi kran och diskmaskin! :)
Medan det fixades så åkte jag till Ljusdal och städade badrummet (fy fan), dammsög och plockade in sista flyttlasset i corollan. Lägenheten besiktades och sen åkte jag till Toyota och fick däcken omlagda på den lila rollon. Nu har jag precis kommit till Delsbo igen och flyttat in de sista grejerna. Det är sånt kaos här så ni kan aldrig ana!

Dessutom har jag beställt tid för rekond på bilen imorgon så nu kommer den bli som ny igen. Ska bli riktigt spännande att hämta den på torsdag och äntligen få glida omkring i den istället för vinterskrället.

Min snälla mamma och moster har hjälpt till idag med och städat både sovrum, vardagsrum och en del av köket medan jag och Daniel tömde lägenheten. Det var till riktigt stor hjälp, tack så mycket igen!
Mamma kommer imorgon med så vi ska dit en sväng innan bilen ska lämnas in och efter det drar jag och Daniel till Hudik en sväng för att komplettera lite grejer till lägenheten + ta oss en titt på en ny mobil :) 

Som sagt, mycket har hänt idag och det känns grymt skönt !

Nu blir det fortsättning av min tv-kväll och hoppas att Daniel kommer in snart...vette tusan vad han pysslar med :P