En man kort

Oj vilken dag det har varit idag! Klockan ringde 04:30 och när jag insåg att det var 29 grader kallt så kändes det inte så lockande att gå ut. Men kom iväg till jobbet iaf och det har varit full rulle hela dagen. Vi var en man (kvinna) kort idag men det gick bra ändå, och imorn får vi vikarie men jag kommer ha en till öppning så det blir 05:45 imorn igen. Men jag klagar inte, har hellre det än mitt över dagen för nu får jag sluta tidigt :)

När jag slutade idag for jag till Hammarsvall för att ta igen lite efter helgen. Fick mer gjort idag än jag fick på hela helgen!
Nu är iallafall sovrummet så gott som färdigt för målning och tapetsering, så på onsdag åker jag dit och målar tak så blir det förhoppningsvis målning av fönster, dörr och väggar i helgen :)
Det känns skönt att man ser målet i åtminstone ett rum, resultat ger lite mer motivation att fortsätta.

Nu blir det sängen för mig, är helt slut.

Godnatt!