Men vad är nu detta?

Kom till jobbet imorse och ögnade igenom HT. Ack sådan besvikelse när jag upptäcker att mina kära hemmafruar utgått pga nån jädra CSI-trilogi ! Jag sjönk ihop på stolen och såg min tv-kväll brytas upp med en lucka mitt i alltihopa. Dagens i-landsproblem :)
Aja, sitter nu här i Delsbo iallafall på sängen med det nya överkastet som kom idag - superfint! Får väl kanske göra någon nytta i köket nu när man har en timme till övers.
#1 - - Johanna:

Dom finns på Din sko bland annat, Wildflower by Kenza. Och dom var väl inte billiga direkt, 699kr gick dom på..men det är dom fan värd eftersom dom är bekväma! Haha ja vi måste ha det, vilka skor då?:)

#2 - - Johanna:

Haha, jag vet. Men jag skyller på att jag inte såg det från början;) Ah, dom är bekväma dom också, perfekt höjd för man går stadigt i dem:)