Bafucin & Mucoangin

Idag är det synd om mig. Sov väldigt lite inatt pga taggtråden i halsen, vaknade och kände mig jättehängig runt tvåtiden. Imorse när det var dags att gå upp kände jag att jag helt enkelt inte skulle palla att sitta på planeringsdag hela dagen. Synd, för jag hade faktiskt sett fram emot den.

Blir förresten hemma imorgon med då de behövde veta ang vikarie. Det är ju så svårt att säga, det kan ju gå över lika snabbt som det kom eller så blir jag sämre...och vi har inskolning imorgon så de kan ju inte jobba på två. Då var det bara att bestämma sig att ta 2 sjukdagar. Fy vill inte hålla på att vara småsjuk hela tiden: feber i fredags, halsen idag...kan det inte bryta ut rejält så jag är pigg sen?

Men nu har jag kommit på att det gör mindre ont när jag äter så nu sitter jag och äter hela tiden...bra lösning madeleine.
Emellanåt proppar jag i mig Bafucin och halstabletter...tror Daniel ska få svänga in och köpa Mucoangin efter jobbet, det ska tydligen vara bra grejer.

Nä får helt enkelt göra det bästa av situationen och sätta mig med mina eftersläntarserier som ligger och dräller på datorn :)

Krya på mig