Mothers day

Idag är det morsdag vilket har inneburit en massa fikande :)
Först blev det fika för svärmor som fick ljus/blomarrangemanget till vänster. Vid middagstid bar det av till Tallåsen där mamma fick blomman till höger + tårtan som jag svängde ihop imorse *stolt*. Där fick vi både middag och fika så nu står man sig till imorgon tror jag.

 



På vägen till Tallåsen fick jag superont i halsen och det har verkligen inte blivit bättre under kvällen. Känner mig jättehängig så jag har säkert nå skit i kroppen. Hade ju feber hux flux en sväng i fredags med, konstigt.
Ska nog ta det lugnt ikväll och ta igen lite serier tror jag och vila upp sig till morgondagen då vi har planeringsdag och kvalitetsredovisning så då måste man väl vara klar i huvudet.



Invigde min nya skjort-tunika idag med, hur skön som helst!
Dock så är det storlek medium (small var slut men tyckte om den så mkt så jag köpte den ändå), får se om jag syr in den lite. Men det är skönt med luftigt också så jag kanske låter bli...

Någon som har några åsikter om den nya designen då förresten? Bra - dåligt? Tips & idéer? :)

Nä nu blir det att vräka omkull sig i sängen med lite glass och big bang theory. 
Hoppas ni haft en trevlig kväll allesammans!
#1 - - tant linda:

Tyckte inte den såg så stor ut?

Säg att det är meningen om någon påpekar det :p

#2 - - Mamma:

Ja herregud jag är proppmätt fortfarande!

Du skulle ju låna med dig symaskinen hem, det glömde du!