1:a advent

Spekulationerna är tydligen många, sånt man får räkna med.
Men ni behöver inte räkna med några svar för det. Vissa saker vill jag behålla privata.

Hur har helgen varit för övrigt då?
Har umgåtts med människor jag tycker om och försökt ha det bra. Det går bra emellanåt.
Idag blev det dock ett bakslag. Mindre rolig 1:a advent men jag börjar vänja mig vid bakslag på "högtider". Födelsedagar, advent...vad väntar på julafton tro?

Imorn är det jobb som gäller, det känns tungt men jag ska göra mitt bästa. Det kan bara gå åt två håll: ändra orkar jag eller så orkar jag inte. Inget jag kan ge mig på en gissning förrän jag står där.

Har egentligen ingen lust att blogga just nu men med tanke på viss respons från förra inlägget så kände jag att det var nödvändigtm så varsågod: spekulera bäst ni vill.

Däremot så tackar jag er som har hört av er med en värmande tanke. Det betyder mycket.
#1 - - Stina:

Klart att vi som inte vet vad det hela gäller funderar. Men som du säger - håll de saker du vill privata för dig själv.. Man vet aldrig vem som läser här..

Stå på dig och hoppas verkligen att det löser sig för dig så snabbt det går.. Och inga fler bakslag!



Kram!

#2 - - Mamma:

Fy vad tråkigt, jag hade önskat att du skulle ha blivit besparad ifrån flera bakslag!

Många styrkekramar!