Hoppsan!

Idag kan jag faktiskt säga att jag haft en bra dag!
Det var en kanondag på jobbet och typ bra efteråt...än så länge iallafall, skrämde livet ur Daniel nyss så vi får väl se om han blev arg på mig ;)

Vi är nyss hemkommen från Ljusdal där diverse ärenden har uträttats samt så har vi fått i oss lite mat på Finess med herr Fredin.

Dagens miss var besöket på Karl Hedin där jag fick uppdraget att lasta in dörrfodren i bilen medan Daniel gick in och betalade. Problemet var att jag missbedömde längden på en bräda och drämde igen bakluckan varpå jag hör ett misstänkt ljud. Kollade lite, såg inget...kolla lite till.... där, på framrutan var en spricka som såg ut som en monsterspindel (ca2-3dm i diameter)! Fick dra loss brädan från rutan och det har redan spruckit hela vägen längst ner på rutan.
Skyller på att Daniel insisterade på att vi skulel ta corollan istället för kombin, sen kan det hända att jag i mitt undermedvetna mer än gärna hade sett bilen på skroten inom en snar framtid xD
Att laga rutan är nog inget att fundera på för det kostar nog mer än vad bilen är värd! haha ja, så kan det gå!

Sen åkte vi och hämtade ut vår tidiga julklapp till oss själva: ett mediacenter! Tekniknördar - javisst!
Vi skippade hemmabion och satsade på det här för tillfället. USB, trådlös uppkoppling på nätverket, youtube-visning m.m.... Nu ska det kopplas in :)
#1 - - Malle:

Vad det än är så kan man alltid skylla på Daniel... :D

#2 - - Mamma:

Vilket missöde!

Men lite komiskt också och så skrattade jag gott åt Malles kommentar!

#3 - - Mamma:

Vilket missöde!

Men lite komiskt också och så skrattade jag gott åt Malles kommentar!

#4 - - Mamma:

Mäh! Varför kom min kommentar upp två gånger?!