Skitdag

Vilken skitdag det varit idag!
Har ju som sagt en fullpackad kalender de här veckorna och det är stressigt från morgon till kväll.
Förberedelser inför julmarknaden, besiktning av bilen, födelsedagar, julklappsinhandling, julfester, nytt jobb, en massa annat jobbrelaterat, strapsbycochise.se, en jobbig höftjävel....
Och vad brukar då hända när jag håller på så här? Jo, när jag gjort mig klar och ska till att gå ut till bilen imorse börjar blixtarna framför ögonen och ett stundande migränanfall... 05:45 på morgonen, jippi. Som tur var blev det inte ett av de värre anfallen, men ändå så pass att jag missade dagen D för Musikprojektet som barnen jobbat med så bra under hela terminen. Ville verkligen vara med under föreställningen för jag är övertygad om att de var jätteduktiga allihopa....men istället låg jag hemma under täcket i sängen. Yeey.

Kom iallafall upp efter ett nån gång och kunde få i mig lite mat. La mig och vilade en stund till men sen var jag för stressad för att kurera mig mer, har ju fortfarande saker som måste göras. Huvudvärk eller inte tänkte jag och bet ihop för att göra klart några beställningar som ska skickas iväg.

Det märks att det är juletider och tydligen ligger kameraband högt upp på önskelistorna för så här mycket beställningar har jag aldrig haft!
Det är jätteroligt, men just idag var det tyvärr mest jobbigt. Nu ligger iallafall banden packade och klara och kan postas imorn.

Men nu blir det nog liggläge ett tag för nu är kroppen och knoppen rätt trötta. Räknar med att morgondagen blir bättre än den här dagen :)