Tävling!

Caroline Dahlèn han en blogg som jag fullkomligt älskar! 
Förutom den fina designen så har hon många fina bilder och man får mycket inspiration därifrån. Har faktiskt för mig att hon köpt en kamerarem från mig också om jag inte minns helt fel :)
Nu anordnar hon iallafall en tävling i samarbete med tv-spelsweb där vinsten är ett presentkort på 300kr.

Tv-spelsweb är en sida som jag varit in och drömt på ett antal gånger men aldrig beställt något från...än :)
Det finns en massa saker jag skulle vilja ha därifrån om jag vann, det svåra vore nog bara att bestämma sig för vad... Och självklart vill jag vinna för att kunna utvecklas och ha fler möjligheter till att ta annorlunda bilder.
Sen vore ett produktfotograferingskit en fördel att ha när jag tar bilder på produkterna till webshopen!

Några saker som kommer beställas (med eller utan presentkort) är en diffusor, mellanringar, ir-filter och ministativ

Om jag vann så vore kanske det bästa att använda presentkortet till att köpa något dyrare, och då är det de här godingarna som ligger högt upp på listan:
Ett paket för produktfotografering
Ett större stativ

Det finns så mycket roligt till bra priser där så jag hoppas verkligen att jag vinner ett presentkort som kan finansiera en del av allt jag vill ha :)

Avrundning: I tävlingen ska man iallafall delta med en detaljbild (med fri tolkning) och det var inte lätt att välja, jag har suttit och valt till och från hela dagen idag, men till slut blev det såklart en bild med en uggla i :)

#1 - - linnea [FOTOBLOGG]:

Fin blogg!

Var gärna med och delta i min fototävling på bloggen!

http://linneaaakesson.blogg.se/2012/april/tavlingsdags.html#comment



Kram