Lång vecka

Jag tar tillbaka förra veckans påstående om att veckorna går snabbt för herregud vilken seg vecka!
Idag har jag haft torsdag hela dagen och blivit lika besviken varje gång jag insett att det bara är onsdag. Det har varit långa dagar och knappt någon vila. Igår ringde klockan 04:30 för då skulle jag skjutsa Daniel till tåget. Förkylningen har gjort comeback och jag vill helst av allt gå och sova just nu, men ska in till stan vid elva ikväll och hämta Daniel igen som varit i Luleå på snabbvisit. Tänkte borsta tänderna och göra mig klar snart så att det bara är att drälla i säng när vi kommer hem igen, det gäller att göra det bästa möjliga av situationen :)

Nu är det två långa dagar kvar till helg eftersom jag har sen stängning på jobbet, men sen så är det helg och åååh vad jag ska njuta av den då. Jag ska sova tills jag vaknar, träffa fina vänner, vara frisk och äta godis.
Längtar!
Bilder från veckan som gått:
Snö snö snö  /   Jättemörkt efter jobbet   /   Cupcake á la Agnes
Jäkligt snygg energidryck som lockade till köp   /   Storhandling   /   Fruktfat och kommande halloweenljuslykta