Tv-bänksbygge

Vi har ett väldigt mörkt vardagsrum eftersom det endast finns ett fönster längst bort i rummet som dessutom har snedtak på båda sidor om det. Att vi dessutom har en svart fondvägg gör inte saken bättre (vad tänkte vi med?) så jag försöker ljusa upp på alla sätt jag kan för att inte ena änden av rummet bara ska vara ett svart hål.
 
Senaste projektet var att bygga en tv-bänk. Vi har haft en svart liten bänk från ikea med hemmabio, tv-spel, subwoofer och lite annat på fram tills nu. Och eftersom utrymmet är så litet så är det inte så lätt att hitta en passande bänk, därför inhandlades lite stenar igår så börjades bygget. Efter jag rivit ut allt på hyllorna i bänken inklusive hyllplan kom jag på att jag inte tagit någon före-bild, men det är iallafall bättre än ingenting :)
 
Vi byggde upp så att vi nu har en högre bänk än tidigare för att få en hel skiva för bara dekortation, för att få bort teknikplylarna samt för att få samma höjd som armstödet på soffan. Så här blev det:
 
 
 
 
 
Bättre än innan iallafall :)
 
#1 - - Johanna:

Super snyggt!! Vi har faktiskt tänkt göra något liknande, vi ska bara få tummen ur ;)

Svar: Tack! Jaså vad spännande! Det är ju verkligen ett enkelt projekt som går snabbt så det är väl som sagt bara att få tummen ur...det är den biten som brukar ta tid :)Rätt vad det är så får ni väl ett ryck och fixar det :) Lycka till!
★ Cochise

#2 - - Malin -Änglamamma och gravid:

Snyggt!!

Svar: Tack! :) :)
★ Cochise