Fågelmannen

Nere vid hamnen i Barcelona hittade vi "fågelmannen" och jag önskade genast att jag hade haft med mig ett annat objektiv. Men man tager vad man haver och 18-55 fick duga :)

 
 
 
 
#1 - - Beatrice:

Wow, så himla häftigt! Det är sånt här jag gillar när folk visar när de är utomlands.

Såg en liknande sak i London, fast då var det en kvinna i en park och jag hann inte stanna för att ta speciellt många kort.

Svar: Ja det är roligt att se andra bilder än bara de "vanliga" turistattraktionerna :)Tänker på fågelkvinnan i Ensam hemma-filmen med duvorna nu när du skrev så, fast det kanske var i New York? :) Det gäller iallafall att alltid ha med sig kameran, det är de oplanerade bilderna som brukar bli bäst
★ Cochise

#2 - - Elin:

Hejsan!
Häftig blogg!

http://cur.lv/w91c

Svar: Tack :)
★ Cochise

#3 - - CJ:

vackert!

Svar: Tack snälla du!
★ Cochise

#4 - - Jeanette Seflin:

Oj vilket original:)

Svar: Haha ja verkligen :)
★ Cochise

#5 - - Karin:

Vilka fina bilder!

Svar: Tack snälla :)
★ Cochise

#6 - - Thea:

Vad häftigt! :D

Svar: Ja man kunde inte bara gå förbi honom precis :)
★ Cochise

#7 - - Emma:

Gud vilka häftiga bilder!!

Svar: Tack snälla! :)
★ Cochise

#8 - - När Annie fotograferar:

Cool man! :-D

Svar: Ja men eller hur! :)
★ Cochise

#9 - - Tilde:

Och vem är då fågelmannen?:)

Svar: Det har jag ingen aning om, men skulle gärna vilja veta :)
★ Cochise

#10 - - Malin Jonsson:

Nej men vad spännande! :) Härliga bilder.

Svar: Tack! ja det är roligt när man stöter på något sånt här och inte bara allt det "vanliga" man ska se när man är på semester :)
★ Cochise

#11 - - Ebba Molin:

Häftigt! Härliga bilder :-)

Svar: Tusen tack! :)
★ Cochise

#12 - - Clara:

vilken häftig snubbe! honom skulle man gärna vilja bli polare med!

Svar: haha ja man blir lite nyfiken på han :)
★ Cochise

#13 - - Sabinus:

Det där var många fiskmåsar det ;)
Find Bilder sjukt fin blogg!

Svar: haha ja verkligen! :) Tack snälla!
★ Cochise

#14 - - Ida ♥foto mm♥:

Så himla fina bilder! Jag lyckas aldrig hitta sådana coola saker när jag fotar!

Svar: Tack snälla! Ibland stöter man på härliga motiv, det gäller att alltid ha med sig kameran bara, annars lyckas man ofta hitta motiv när man inte har kameran med sig :)
★ Cochise

#15 - - Ida ♥foto mm♥:

De har förresten jätte lyckat ljus på allihopa! Hur har du redigerat dem/ Har du redigerat dem?

Svar: Tusen tack! Jag har inte gjort så mkt med dem faktiskt, ökat kontrasten och mättnaden lite bara :) Det var rätt bra ljus eftersom det var mitt på dagen och inget direkt solljus
★ Cochise

#16 - - Jonna:

Fina bilder!

Svar: Tack! :)
★ Cochise

#17 - - LORISSA LOVEBOMB:

Verkligen häftigt tycker jag :) Och jag älskar verkligen fåglar.

Svar: Jag med, fåglar är härliga. Har själv 3 nymfparakiter här hemma och ett fåglar som röd tråd genom mina tatueringar haha
★ Cochise

#18 - - Anonym:

Men ohh så häftiga bilder

Svar: Tack så mycket! :)
★ Cochise