Reportage

För någon månad sedan kontaktade chefsredaktören på Husbil & Husvagn mig och frågade om de kunde få publicera en artikel i tidningen om min Musketör. Självklart! Idag kom då numret äntligen ut i affärerna och som jag har längtat!
Konsig känsla att få se sig själv och det man gjort i en så stor tidning. Men roligt!
Tajmingen med undanställandet till vinterförvaringen var dock lite dåligt så jag fick ett mail från tidningen någon dag efteråt där de frågade om jag hade en stående bild på mig i vagnen. Isåfall hade jag nämligen fått äran att pryda omslaget! Det hade varit riktigt häftigt, men då vi plockat ur och ställt undan vagnen två dagar innan så var det inget att göra åt. Men glad är jag för det, inte varje dag man får vara med i en tidning :)
 
 
3 kommentarer publicerat i husvagn, speciellt;
Taggar: husbil & husvagn, husvagn, husvagnsrenovering, musketören, repotage, sprite musketeer, tidningsrepotage
#1 - - AktivaDagar:

Ser fram emot att läsa reportaget!!!

Svar: :)
★ Cochise

#2 - - Johanna:

Men åh va kul!!

Svar: Ja verkligen! :) :)
★ Cochise

#3 - - Liie:

Wohoo! Inte ett litet reportage heller :D

Svar: haha nä det var det verkligen inte :D
★ Cochise