Västanåfallet

Igårkväll lystes Västanåfallet upp och det verkar ha varit helt magiskt.
Liie var där igår och har publicerat bilder från kvällen i sin blogg och jag ska definitivt också vara där nästa år.
På tal om det så kom jag på att jag nog inte visat bilderna från när vi var där förra månaden.
Vi hade med oss fika så vi fikade innan vi begav oss upp mot toppen. När vi sedan kommit upp en bit fick vi för oss att försöka ta oss ut i fallet, det såg ju så härligt ut där vattnet kom forsande och solen gnistrade mot vattnet. Liie lyckades halka ner och sätta sig i vattnet, Jimmy blötte ner en fot, och klantiga jag lyckades faktiskt hålla mig från att trilla omkull ! Årets bedrift :)
 
Det var iallafall helt underbart där och ett besök rekommenderas starkt!
 
 
 
 
 
 
 
4 kommentarer publicerat i sverige
Taggar: sverigesemester, vattenfall, västanåfallet
#1 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

Åh så mysigt det där ser ut! Vars ligger det? <3

Svar: Det är supermysigt! Det ligger ungefär emellan Timrå, Härnösand och Kramfors :)
★ Cochise

#2 - - Johanna:

Vilket härligt ställe!

Svar: Ja det är det verkligen!
★ Cochise

#3 - - ERIKA ENROTH:

O vilka härliga bilder :)

Svar: Tack så mycket :)Har fler bilder som är finare också som inte publicerats än, ska ta och göra det sen tror jag :)
★ Cochise

#4 - - Liie:

Vi får mötas vid fallet nästa år :)

Svar: Absolut! :)
★ Cochise