Välkommen hem!

Efter hela långa vintern är nu Musketören hemma på gården igen! Som jag har saknat den :)
Så snart jag får tid så blir det vårstädning och säsongspremiär med övernattning, om så bara på gården...ska bara hitta någon villig som delar min uppfattning om hur mysigt det är med husvagn. Eller så får jag banka vett i karln ;)


 Förutom alla triljoners andra projekt jag har på gång så ska jag även försöka hinna med utsidan av vagnen i år. Förra året blev det ju insidan som fick sig en makeover (länk) :)


3 kommentarer publicerat i husvagnsprat
Taggar: husvagn, musketeer, musketören, sprite, sprite musketeer
#1 - - Gubben:

Visst är det härligt när vår/sommar sakerna kommer fram och man kan ställa utan snöskyffeln. Är nog ingen husvagnsvän direkt, fast kan förstå tjusningen med att äga en.
Intressant blogg förresten!

Svar: Ja, håller med dig, det är ju helt underbart! Jag skulle kunna bo i husvagnen varje helg på somrarna vid någon fin sjö och skog...men får nöja mig med några dagar/säsong hittills...ska dock försöka få ändring på det :) Tack, tack, kul att du hittat hit :) Trevlig kväll på dig!
★ Cochise

#2 - - AktivaDagar:

Härligt! Ska bli spännande följa både ert husvagnsliv och den fortsatta make-overn av den... :) Själva inväntar vi också att säsongen ska börja... Antagligen startar vi hemma på gården... :)

Svar: Här blir det nog också här hemma på gården, lättast så :) Men vi har ju så fint runtomkring gården så det går ingen nöd på oss för det :)
★ Cochise

#3 - - Nisse:

Du kan ju slå två flugor på smällen samtidigt.............eller vad det nu heter. Kör Cochise Design på utsidan så får du rullande reklam. Du når alla stackars människor som inte har internet.
Kanske går att använda som rullande studio.
Ha det bra



Svar: Ja kanske man borde sätta på en dekal eller något....har tänkt att sätta på bilen med så att jag syns :) Älskar husvagnar som rullar omkring och inte är riktiga husvagnar, som är t.ex. café, studio av något slag, glassbar, affärer m.m. så roligt :)
★ Cochise