Pimpning av skrivbord

Jag ber om ursäkt för att det hädanefter kanske kommer att komma bilder i sämre kvalité här på bloggen.
Jag försöker alltid att använda bilder i bra kvalité på bloggen för att det ska vara så roligt som möjligt att titta på, men jag använder systemkameran så mycket i yrket nu så för att jag ska kunna hinna med bloggen så hoppas jag att det går bra även med mobilbilder nu och då :)

Som några av er kanske vet så håller jag på att göra om på kontoret. Jag har möblerat om och det mesta är på plats förutom skrivbordshörnan. Det behövs hyllor, lampa, snickra ihop anslagstavlor m.m.
Längtar så tills det är färdigt men fram tills dess får jag ta saker lite i taget. I helgen pimpade jag till exempel den lilla pryl-lådan med lite tejp :) Enkelt men fint! Älskar förresten den där "lådan" eller vad man ska kalla den. Vet inte ens vad det heter? Så himla bra att samla ihop småprylar i som annars bara ligger och dräller här och där på skrivbordet och har en tendens att försvinna när man behöver dem som bäst. Nu är sakerna samlade och jag har mycket bättre ordning på grejerna :) 

 
2 kommentarer publicerat i kontor
Taggar: dekorationstejp, diy, kontor, pyssel, skrivbord, washitejp
#1 - - Nisse:

Så länge man ser vad bilderna på ett ungefär föreställer går det nog bra.............annars får man väl använda sin fantasi.
Hade en Motorola smartphone som skulle va så himla bra.

Bilderna från den var i nivå med de första som kom på 1800-talet.........så jag är van. Det enda som fungerade var det repfria
Gorillaglaset. Den blev inte långvarig.
Har ett förslag på lådnamn " Office Desk Organizer ". Du kan göra en liten skylt och sätta på lådan.
Ha det bra




Svar: Tack Nisse, jämför man med den så borde jag inte känna någon press på bilder i bättre kvalité alltså :D Puh! Skönt! :D
Office Desk Organizer....inte så jäkla dumt faktiskt! Tack och trevlig kväll!
★ Cochise

#2 - - sanna hyvärinen:

Hej, jag ville bara kika in och tipsa om en tävling jag har på bloggen! Jag lottar ut ett presentkort på 1000 kronor hos Klockkungen, där det finns klockor som tex Michael Kors, Marc By Marc Jacobs, Daniel Wellington och Fossil! http://fashionjoint.se/2014/december/vinn-1000-kronor-hos-klockkungarna.html#comment Hoppas du får en fin dag!