Cochise Design på Youtube!

W0h0 nu finns Cochise Design även på Youtube!
Målet är att kunna visa produktfilmer, behind the scenes-klipp och annat skoj :)

Premiärvideon är ett smakprov på en helt ny produkt som kommer in i shopen till veckan - nämligen en linsgömma.
Är du som mig och alltid slarvar bort linslocket? Med en linsgömma behöver du inte göra det längre och linslocket kommer alltid att vara nära till hands, fastsatt på din kamerarem!

Borttappade linslock kommer hädanefter att vara ett minne blott :)

 
 
#1 - - AktivaDagar:

Smart! Verkligen nåt man (jag) behöver!

Svar: haha ja det där är nog ett tillbehör många av oss behöver. Jag är lite av en expert att tappa bort linsskydden men nu vet jag var jag har dem! Hur bra som helst :)
★ Cochise

#2 - - AKP Photography:

Så fin video og ganialt tilbehør til kamerareimen :D

Svar: Tack snälla! :)
★ Cochise

#3 - - Nisse:

Väldigt snyggt! Behövs ju ingen röst för att få fram budskapet.
Nästa steg blir väl reklamkanalerna:) Undra vad dom tar per
minut? Ha det bra

Svar: Tack så mycket! haha nä sån reklam håller jag mig utanför, gratis är bäst :D Tack detsamma!
★ Cochise

#4 - - Tant Linda:

Vad kul med "reklamfilm" :D Jättebra film!

Svar: Tack Linda! :) Ja det känns superkul att komma ut med företaget på ännu ett sätt, och film är ju så roligt att experimentera med! Måste nog bara fixa nåt bättre program än windows movie maker :) Saknar premiere lite som vi pysslade med i skolan :)
★ Cochise