Roligare att sy - del 6

Sista inlägget i temat "Roligare att sy", hoppas att det finns några där ute som blivit inspirerade, det har jag blivit iallafall :)

Ett fint rum eller en fin hörna att sy i är ju alldeles underbart att ha. Jag har det väldigt bra som har ett helt rum här hemma för mig själv och mitt företag, men mycket vill ha mer och det finns fortfarande önskningar jag hoppas ska slå in. Bland annat så skulle jag vilja ha ett stort högre bord där jag kan klippa till tyger istället för att hålla till på golvet eller på den smala strykbrädan. Har även funderat på att ta bort strykbrädan och ersätta den med en skänk/skåp och göra överdelen till en strykbrädsplatta men det är bara tankar än :)
 
Titta på de här underbara platserna, man kan ju inte låta bli att drömma sig bort!
Inspirationen är som vanligt från Pinterest :)
En kommentar publicerat i Inspiration
Taggar: arbetsrum, craft room, inspiration, pysselrum, sewing room, syrum
#1 - - Clara:

Vilka underbara och inspirerande rum!

Svar: Ja men visst är de helt underbara, man kan sitta och drömma sig bort läänge med såna här bilder :)
★ Cochise