Blankt papper

Jippi! Min Musketör gick igenom besiktningen utan anmärkningar idag!
Min pärla till husvagn, årsmodell 1982 :)

Nu är det bara att tuta och köra i sommar. Vem vill följa med? Och var ska vi åka? :)
 
3 kommentarer publicerat i husvagn
Taggar: 1982, besiktning, husvagn, husvagnsinredning, husvagnsrenovering, musketeer, musketören, sprite, sprite musketeer
#1 - - Johanna:

Åh så kul!!! Vi ska nog köpa husvagn nästa sommar ihop med mina föräldrar och min bror med flickvän. Men mitt krav för att dela vagn var att jag ska få pimpa och inreda den, så vi får väl se vad de andra säger^^ hihi Jag tror de gillar min smak så det ska nog bli bra.

Svar: Men vad roligt! Och vad lämpligt att dela på en, då kan man få en nyare och finare vagn som dessutom blir använd mer istället för att stå emellan gångerna :) Det ska bli spännande att följa om det blir av :)
★ Cochise

#2 - - s p i n d e l t j e j e n:

Så himla fin husvagn! Är så imponerad av det som du tar dig för! :)

Svar: Tusen tack! Din kommentar värmer verkligen <3 Trevlig helg på dig!
★ Cochise

#3 - - Marko Koivuranta:

Hej, skulle du kunna berätta hur du gjorde för att göra om allt till vitt på gamla köksdelen, har en båt jag ska renovera

Svar: Hej! Jag gjorde det väldigt enkelt för mig. Använde endast målartvätt, grundfärg och vanlig väggfärg :) krävdes ca 3 lager lager men resultatet blev väldigt bra :) lycka till med din båt!
★ Cochise